In de 2021 droger aeg tdens87 bij coolblue gekocht. Al binnen een half jaar 1e keer kapot. We wilden een ander exemplaar, maar Coolblue wilde dat niet voor ons doen. Daarna nog 2x kapot.
En nu weer: lekkage en de was... Lees meer
13 november een hoofdtelefoon besteld tgv 699 euro. Deze zou 14 november zijn afgeleverd. Nooit wat ontvangen. Na vele meldingen kreeg ik gisteren 27 nov van de klantenservice (nadat Backoffice aangaf niets voor mij te gaan doen) aan dat ik... Lees meer
Goedendag, ik heb op 13 Augusts een JBL PartyBox 310 besteld, leuke goede geluid systeem van JBL ik heb het netjes ontvangen (tweedekans) ik heb het een week gebruikt na een week beviel het goed maar de box was te... Lees meer
Twee jaar geleden kochten wij een Frame bij Coolblue. Eind september begaf hij het ineens en hebben we een reparatieverzoek ingediend. Coolblue heeft dit door aan Samsung, maar na een vijftal herinneringen met excuses in de mail zitten wij nog... Lees meer
De accu van bladblazer Bosch ALB 36 Li werkt niet meer. hij laadt niet op. Lees meer
Ordernummer: 76131364
Een tijdje geleden heb ik klacht ingediend bij klachtenkompas en werd als afgehandeld gezet en krijg onderstaande email als oplossing. Er gebeurt vervolgens niks en de kabels van mijn bel staan los.
Email van coolblue afgelopen maandag
Hebbes! Je retourzending is... Lees meer
Op 28-10-2023 een wasdroger besteld, deze zal 31-10-2023 bezorgd worden.
25 min voor de bezorging belt de chauffeur op met de mededeling 25 minuten verwijderd te zijn van ons huis en onze kant op komt, tot zover niets aan de hand.
Nu... Lees meer
In juli heb ik Coolblue verzocht om het maandelijkse bedrag voor mijn laadpaal (€ 3,99) per automatische incasso af te schrijven. Coolblue zegt dan dat het geregeld is, maar vervolgens word ik voortdurend bestookt met betalingsverzoeken. De klantenservice stuurt me... Lees meer
AHMAD ABSI
Troelstraweg 9
3732CA
25.10.2032
De Bilt
Bestel nu 73099716
Beste leser Ik vraag jullie aansprakelijk.
Ik heb online een Beko wasmachine bij jullie gekocht met een code die ik kreeg van de gemeente de bilt en ik ben helemaal niet tevreden. De... Lees meer
Nieuwe besteld, want wat moet je zonder stofzuiger?
Oplossing van Coolblue is: stuur maar op dan gaan wij er eens naar kijken.
Ik wil nooit meer een Miele heb ik aangegeven vanwege de slechte kwaliteit. Geld terug is geen optie. Slecht. Lees meer