Klacht: Niet opgelost

thea wubben op 18 april 2025 over Budget Internet in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn klacht is nog steeds na 2 maanden niet opgelost. Ik betaal voor opnemen en terugkijken maar krijg foutcode. Het probleem ligt volgens de monteur bij kpn .
Dat moet budget oplossen ik heb een overeenkomst met budget en niet met kpn.

Gewenste Oplossing:

Moet nu oplost worden binnen 14 dagen ik wacht al maanden . Ze nemen ook geen contact meer op . Het probleem ligt bij kpn daar kan ik niets aan doen budget wel ze blijven in gebreke tov mij. Niks doen is geen optie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Internet over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Internet in behandeling genomen

Budget Internet

Heeft op 10 juli 2025 om 10:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Thea,

Inmiddels hebben wij uw klacht intern afgesloten. Wij zien dat uw klacht hier op klacht.nl nog op in behandeling stond. Excuses dat deze niet eerder is afgesloten. Wij hopen dat u tevreden bent met de oplossing die wij hebben geboden.

Met vriendelijke groet,
Het Klachtenteam van Budget Internet

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Budget Internet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door thea wubben