Mijn Klacht:
Op 3 juli 2017 hebben wij een bestelling voor een Prima Donna-slip gedaan bij basislingerie.nl. Vreemd genoeg kwam er niets terug: geen bevestiging of wat dan ook. Wél werkte de iDeal-link vloeiend, dus de betaling (€ 71,95) was al gedaan. Daarna hebben we nog gebeld, maar we kregen alleen een antwoordapparaat. Wél een berichtje op de site gezet, maar ook daar geen reactie op gekregen.
Uiteindelijk hebben we vandaag de winkel in Rotterdam bezocht om “onze bestelling op te halen”. Er was niets bekend, en de bestelling bleek ook niet eens leverbaar. So wie so was Prima Donna bij hen te luxe om op voorraad te hebben in de winkel (die ook maar heel basaal was aangekleed).
Daarop vroegen we ons geld terug. Dat kon niet, want er was nauwelijks tot geen kasgeld aanwezig in de winkel. Daarop besloten we om maar wat andere – goedkopere – spullen mee te nemen. Die kwamen uiteindelijk iets duurder uit, maar voor de moeite mochten we dit zonder bijbetaling meenemen.
Conclusie is dat men in de winkel best wel bereidwillig is, en mogelijk veel last heeft van de niet of slecht werkende webwinkel. Die site is rijp voor het programma “Opgelicht”. Sneu voor de verkoopsters, die hier waarschijnlijk alleen maar last van hebben….
Gewenste Oplossing:
Ondertussen wél tevreden, omdat we toch iets terug hebben voor ons geld, maar zowel de site als de winkel gaan wij niet meer bezoeken.