Klacht: Geen reactie op webbestelling en geld kwijt van retour gestuurde producten

op 04 augustus 2017 over BasisLingerie.nl in de categorie Internetshops - Kleding

In november 2 bh’s voor mijn moeder besteld, geen bevestigingsmail of iets dergelijks ontvangen. in eerste instantie werd er niets geleverd, na gebeld te hebben kreeg ik te horen dat de levering nog niet binnen was , na ongeveer een maand kreeg ik de bh’s netjes binnen, helaas paste ze allebei niet dus producten weer netjes retour gestuurd. Maar het retourbedrag heb ik tot op heden niet ontvangen
na vele belletjes met de verschillende winkels welke keer op keer een bericht voor eigenaar achterlieten nog nooit een reactie terug. inspreken van antwoordapparaat ook geen resultaat en ook contactformulier op de site nooi een reactie op terug gehad! En ook mijn geld niet! Iemand nog een suggestie?

Als retourbedrag terug gestort word en ik een reactie on eigenaar krijg

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BasisLingerie.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BasisLingerie.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sil1973