Mijn Klacht:
hallo, vandaag om 11.13 uur stonden de spruitjes aan 1.89 € per 750 gr. Er lagen enkel zakjes van 500 gr. OK, dat ou dan wel gewogen worden aan de kassa. Dit was niet het geval, er werd me 1.99 € aangerekend. De kassierster doet navraag bij haar collega, die het gaat bekijken. Er komt een jongere collega aan en die zegt dat het 2.19 € de kg is, ze gaat met het ticket naar het kantoor en komt met een ander terug waarop 1.99 staat. Ik had de indruk dat zij verantwoordelijk was voor de prijs(aanpassingen). Nogal uit de hoogte ook., Ik antwoord : nee dat is niet correct want het zijn zakjes van 500 gr. Die jonge collega deed verder heel bazig tegenover mij. Ik was ondertussen gepiqueerd, gaf nog eens weerwoord en ondertussen kwam de oudere collega erbij staan, zei : rustig rustig we regelen het wel.
Wat ook gebeurde.
Nu vind ik dat een klant niet zo behandeld mag worden, de fout lag , al dan niet, bij de winkel. Ik heb het volste recht om dat te vermelden.
Dan verder is er al sinds vorige week donderdag geen havermout meer te verkrijgen, en sinds zaterdag ook geen halfvolle melk in tetraverpakking.
Wordt het filiaal zo slecht bedeeld ?
Het is tenslotte een supermarkt.
Het personeel kan niet zeggen wanneer wat geleverd wordt.
Kan een tactiek zijn om de klant dagelijks te doen langskomen. Maar ik denk dat de klant dan eerder ergens anders gaat winkelen.
Gewenste Oplossing:
Dat het personeel, zoals gewoonlijk, de klant vriendelijk bejegent en niet als de zoveelste lastpak, of hun eventuele fout probeert te overbluffen, ook al kunnen ze gestresst of moe zijn. En dat de winkel toch beter bedeeld zou worden. U verliest er alleen maar klanten mee. We hebben hier een Lidl (momenteel voor een jaar gesloten wegens verbouwing - voor de Aldi een meevaller, een AD Delhaize. In het volgende dorp een AHeijn, een Colruyt. Ook al blijven we liever dichtbij huis, het is geen ramt om naar Ramsel of naar Westmeerbeek te rijden en daar al onze boodschappen te doen.
