Mijn Klacht:
Op donderdag 3 april heb ik een doos met 12 houdbare halfvolle melk gekocht. 1 pak is gescand en daarna 12 keer aangeslagen. Thuis aangekomen zag ik op de bon dat 1 pak halfvolle melk € 1,39 kostte. Dit was vreemd, want de melk kost altijd onder een euro. Dus gisteren 17 april weer naar de Aldi gegaan en gevraagd hoe dit kon. Meer dan 40 cent duurder. De bedrijfsleider had geen oren naar mijn klacht. Hij zei dat als het aangeslagen is door de kassa, dan zal dat wel de juiste prijs zijn. Ik was het daar niet mee eens. Het kan niet zijn dat de ene dag melk €0,93 kost en de volgende dag €1,39. Ik ben niet blij met deze reactie en kreeg de indruk dat deze bedrijfsleider van de Aldi Hoogwoud niet naar mijn klacht echt luisterde. Hoe verklaart u deze prijsverhoging? Naar deze Aldi gaan wij niet meer. Ik hoop dat u ze erop aan kunt spreken. Zij zijn niet klantvriendelijk en dit is geen service.
Gewenste Oplossing:
Dat de bedrijfsleider van de Aldi Hoogwoud erop aangesproken wordt en dat ik het verschil in de prijs terug krijg.
