Mijn Klacht:
Vandaag had ik een vervelende ervaring bij de Aldi in Valkenburg a/d Geul, waar ik een trouwe klant ben. Tijdens het afrekenen ging het niet snel genoeg voor een kassamedewerker, een Engels sprekende man. Ik heb beperkingen door twee herseninfarcten en een TIA, waardoor ik krachtverlies heb. Toen ik mijn boodschappen op de band had liggen, begon hij mijn spullen in mijn lege winkelkar te gooien, zonder rekening te houden met mijn situatie. Toen ik wilde pinnen, wees hij alleen op de pinautomaat, wat ik als onbeschoft ervoer. De vaste medewerkers weten van mijn beperking en houden daar rekening mee. Ik vind het belangrijk dat Aldi medewerkers aanneemt die de Nederlandse taal machtig zijn, zodat oudere klanten, die vaak geen Engels spreken, beter geholpen worden.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek Aldi om medewerkers aan te nemen die de Nederlandse taal beheersen en om training te geven aan het personeel om beter om te gaan met klanten met beperkingen.

