Klacht: ongeorganiseerd

Ahlamnieran1960 op 13 december 2024 over Aldi in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/ mevrouw,
Ik heb wat dingen gekocht, (drinkyoghurt met de kortingsprijs in rood voor €99, en Twix en Mars twee voor €5 ook de prijs met rood en de laatste twee waren, maar bij het betalen vond ik een andere prijs op de bon ,ik vroeg en controleerde, kreeg ik te horen dat deze niet klopte. Merk op dat ik hem goed zag, en ik denk dat nadat ik merkte dat de gereduceerde prijs werd weggehaald om de oorspronkelijke prijs weer te geven, ik me oneerlijk voelde en vertelde hem waren de zaken niet goed geregeld. De medewerker vertelde mij Ga naar een andere supermarkt en kom hier niet!! Is dit jullie doel om mensen weg te sturen en naar andere supermarkten te sturen? En heeft hij het recht om dit tegen mij te zeggen?
Is dit Aldi filiaal eigen eigendom misschien?!

Gewenste Oplossing:

Moeten de medewerkers eerlijk met mensen omgaan, En op een beleefde manier dingen behandelen, als jullie a Jullie klanten wilt behouden

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aldi over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Aldi in behandeling genomen

Aldi

Heeft op 05 december 2024 om 12:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aldi een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ahlamnieran1960

Heeft op 05 december 2024 om 16:05 geantwoord

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Ik zie geen soort oplossing!

Alle klachten die gemeld zijn door Ahlamnieran1960