Mijn Klacht:
Geachte heer/ mevrouw,
Ik heb wat dingen gekocht, (drinkyoghurt met de kortingsprijs in rood voor €99, en Twix en Mars twee voor €5 ook de prijs met rood en de laatste twee waren, maar bij het betalen vond ik een andere prijs op de bon ,ik vroeg en controleerde, kreeg ik te horen dat deze niet klopte. Merk op dat ik hem goed zag, en ik denk dat nadat ik merkte dat de gereduceerde prijs werd weggehaald om de oorspronkelijke prijs weer te geven, ik me oneerlijk voelde en vertelde hem waren de zaken niet goed geregeld. De medewerker vertelde mij Ga naar een andere supermarkt en kom hier niet!! Is dit jullie doel om mensen weg te sturen en naar andere supermarkten te sturen? En heeft hij het recht om dit tegen mij te zeggen?
Is dit Aldi filiaal eigen eigendom misschien?!
Gewenste Oplossing:
Moeten de medewerkers eerlijk met mensen omgaan, En op een beleefde manier dingen behandelen, als jullie a Jullie klanten wilt behouden