Klacht: Milsani roomyoghurt

John Boneschansker op 10 september 2024 over Aldi in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo en goedendag, wij kopen regelmatig roomyoghurt van Milsani. Deze Yoghurt is normaal prima echter de laatste tijd is het vreselijk zuur. Niet zuur door bederf maar de zuurtegraad is te hoog een dat past niet bij een roomyoghurt. Het zou jammer zijn dat Aldi dit niet door heeft en bij kan sturen bij de fabrikant vandaar deze melding. Mvg. John

Gewenste Oplossing:

De zuurtegraad aanpassen tijdens het fabricatie proces lijkt mee logies.
Mogelijk is er per ongeluk een batch met deze afwijking ontstaan?

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aldi over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Aldi in behandeling genomen

Aldi

Heeft op 02 september 2024 om 13:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aldi een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door John Boneschansker