Klacht: folderaanbiedingen

Tuureluur op 24 april 2025 over Aldi in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Vandaag ga ik eindelijk eens een klacht indienen over de folderacties, want hoe is het mogelijk dat ALS je naar de winkel gaat voor de maandag/woensdag of zaterdagacties die in de folder staan, je vaak voor niets rijd……..Net als gisteren dinsdag 22 april…ga je voor de premium Dutch blikjes is er van de 5 soorten maar 1 in de winkel aanwezig….ga je de dag erna (woe 23 april) voor de fruitboompjes zoals de bananen boompjes…wat denk je …niet binnen gekomen. Dit is niet de eerste keer waardoor je vaak voor niets naar de winkel rijd, of er komen maar 2 van het artikel binnen wat dus snel verdwenen is….
Mijn vertrouwen in de Aldi Folder is dan ook zeer beschadigd en denk vele met mij.

Met niet zo vriendelijke groet, C. Janssen

Gewenste Oplossing:

Melding voor in de winkel als iets uit de folder niet is binnengekomen, je rijd dan wel weer voor niets maar hoeft niet de hele winkel af te zoeken waar het zou zijn.
Beste oplossing....zorg gewoon dat van alles voldoende geleverd wordt in de winkels....zet het anders niet in de folder!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Aldi over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Aldi in behandeling genomen

Aldi

Heeft op 24 april 2025 om 14:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aldi een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Tuureluur