Waarom moet Albert Heijn ZO veel aardappelen uit Israel (en zelf Egypte!) in de plakken hebben?! Ik dacht dat Nederland een aardappel land was. Waarom deze onnodige transport (en dus vervuiling en CO2 uitstoot)?
We exporteren aan de andere kant aardappelen.... Lees meer
Nog steeds geen folder gekregen nadat jullie gestopt zijn bij post NL.
Dit is al mijn tweede klacht, en ik heb ook bij AH vestingen geklaagd maar die zeggen steeds meneer volgende week wordt hij bezorgd. Lees meer
Ik koop al een tijd perla koffiepads bij ah , en ze waren van de week in de aanbieding , maar tot mijn verbazing was het met bonus duurder dan normaal .Dus je wordt belazerd met de bonus kortingen ik... Lees meer
Vandaag ben ik (28) weer in de AH om legitimatie gevraagd ondanks ik bijna dertig ben. Mijn vriendin(24) had haar legitimatie bij zich ik niet. Bij twijfel moet je je onder 25 jaar legitimeren, zo is de regel iedergeval vermeld.... Lees meer
Beste Albert Heyn,
Sinds jullie folders door Axender geleverd moeten worden ontvangen vele mensen jullie folders niet meer.
Klachten indienen bij Axender helpt niet, zie de vele klachten op klacht.nl over deze verspreiding organisatie Lees meer
Kort samengevat. Gekocht op 30 maart 2019. Levering later dan de beloofde
2 weken. Geen papieren FSN en ANWB service. Fiets omgeruild wegens gigantisch lawaai tijdens fietsen. Met veel moeite is er een andere fiets geleverd. Na... Lees meer
Wij hebben nogal een flink aantal boekjes gespaard en willen de boekjes inwisselen bij Ah. We worden door de info balies geïnformeerd hoe te handelen.
De garantie dat zij kontant geld hebben krijgen we niet.
We komen al jaar en dag bij... Lees meer
Bestel je het limited servies( omdat deze in de winkel al was uitverkocht) om dit leuk te kunnen combineren met het niet limited servies van dezelfde spaaractie , heb ik deze na maanden nog niet binnen.
Te weten komen wanneer mijn... Lees meer
Op tien september 2018 maakt Albert Heijn melding van Samen naar minder verpakking. Vandaag trof ik mijn gebruikelijke stukje kaas van de Zaanse Hoeve, normaal verpakt in slim fit, nu in een dikke te ruim zittende plastic 'one size fit... Lees meer
Wij hebben een pak houdbare geitenmelk gekocht, en daar drie bekers melk uit kunnen schenken.
En de rest van de melk zat onderin en leek meer op yogurt.
De verdikte melk is geheel normaal, stinkt niet en is gewoon van kleur. Lees meer