Mijn Klacht:
Ik kocht altijd Zaanse Hoeve yoghurt omdat dit een van de weinige verpakkingen was waar geen plastic dop op zat.
Helaas is dat voorbij. Ik snap niet waarom er zo nodig zo’n dop op moet.
In deze tijd, waarin er steeds meer begrip komt over wat al die onnatuurlijke producten en afval met ons milieu doen, een onbegrijpelijke zet.
Daarbij is het veel lastiger om de laatste restjes uit het pak te halen, wat natuurlijk wel weer winst is voor de fabrikant en de verkoper
Gewenste Oplossing:
Wanneer die plastic dop weer verdwijnt.

