Mijn Klacht:
op zaterdagmiddag 5 uur allemaal lege schappen bij het fruit.
Zelfs ook het fruit wat in de bonus is.
Dus toen maar boodschappen gedaan bij plus supermarkt.
Locatie Tolberg centrum holt achteruit.
Gewenste Oplossing:
Ik zou pas tevreden zijn wanneer de artikelen die in de bonus staan ook daadwerkelijk zijn te krijgen.

