Vandaag om 20.00 worden bij de AH weer alle koelingen opengezet. Het vullen is nog niet begonnen. Een persoon haalt alle kratten uit de grote koeling en zet deze in het gangpad.
1 dit is een onveilige situatie. Het gangpad wordt... Lees meer
Geachte mevrouw meneer,
Ik kom al meer dan 12 jaar hierbij de ah die voorheen c1000 was. Ik doe dus al jaren mijn dagelijkse wekelijks maandelijkse boodschappen bij AH! Nu is er een zelfscan stukje gekomen prima en goed voor de... Lees meer
Witte gebleekte koffiefilters lopen niet door, gaan stuk, zeer slechte kwaliteit Lees meer
Door de grote landelijke pinstoring werden de ah winkels vroegtijdig gesloten. Sinds wanneer is cashgeld dan geen betaalmiddel meer. We werden geweigerd ivm de storing maar wilden gewoon cash betalen wat niet geaccepteerd werd.
Waarom is cash geld geen... Lees meer
Regelmatig heb ik mijn ontevredenheid geuit over met name de vakkenvullers. Ze kijken niet of er een klant nadert of hinder van hun ondervind. Ben ook regelmatig nagenoeg omver gereden. Als ik niet op hen let zal dit zeker eens... Lees meer
Geachte heer mevrouw,
Vanavond kocht ik twee punten cheesecake blueberry uit de bakkerij.
Vol smacht begon ik aan de taart punt (ik ben immers gek op cheesecake)
Tot mijn verbazing smaakte mijn taartpunt verre van lekker en bovenal niet naar cheese.
Bij het... Lees meer
Albert Heijn XL Hoogvliet had tot voor kort een toilet voor klanten die tegen betaling voor iedereen toeganklijk was. Per 31 mei is deze definitief gesloten en afgelopen zondag (2 juni) kwamen we erachter dat er totaal geen mogelijkheden zijn... Lees meer
Ik ben al jaren vaste klant van AH online, heb daar ook een abonnement voor. Gisterochend bleek de bezorger (weer) verlaat te zijn. Nadat ik had gebeld en aangegeven dat ik op een bepaalde tijd weg moest vanwege meerdere afspraken,... Lees meer
Ik ben 72 jaar oud en scan zelf nog niet. Ik maak door het reizen veel gebruik om chocolademelk te kopen bij balie. Degene die mij geholpen heeft is waarschijnlijk nieuw, en ik dacht dat hij al de chocolademelk had... Lees meer
Koop niet de water bottle, de flesjes die je bij AH to go kan halen in het wit en zwart. De flesjes hebben een hele nare smaak en stinken naar een een of andere schimmel. Hopelijk is dat alleen bij... Lees meer