Mijn Klacht:
ik heb op 24-06-2019 in de middag ( rond 12:30 uur ) gebeld naar de plaatselijke Albert Heijn om te vragen of ik 20 kratten hertog jan kon komen halen. deze hadden ze niet op voorraad maar in de avond ( rond 18:00 uur ) zou er weer een grote bestelling binnen komen. ik heb nog extra gevraagd of het geen probleem was dat we met 2 personen 20 kratten konden komen kopen, nee meneer, geen probleem. ik in de avond met mijn vriendin naar de Albert Heijn. ik was zo vrij om me te melden bij de service balie. daar stonden 2 dames aan wie ik het verhaal heb uitgelegd. vervolgens heeft een van de dames de ( ik denk filiaal leider ) gebeld. deze kwam aanlopen aan wie ik ook mijn verhaal gedaan heb wat ik kwam doen. deze meneer schoot meteen in de verdediging, niks was mogelijk. hierbij heb ik aangegeven dat ik nog extra gebeld heb of dit kon, extra gevraagd heb of dit kon. voordat ik nog iets kon reageren was de beste man alweer vertrokken! over klant vriendelijkheid gesproken, dit vond ik erg bizar als je het mij vraagt.
dat iemand van zijn personeel iets verkeerd heeft gezegd dat kan, maar dat hij het vervolgens niet oplost en nog erger, gewoon wegloopt is bij mij in het verkeerde keelgat geschoten. hier hoef ik mijn geld niet meer uit te geven! en ik kwam hier wekelijks. jammer maar helaas, niet op deze manier. zo laat ik mij niet behandelen. Albert Heijn Horst, doe je ding en zorg dat dit niet meer voorkomt.
Gewenste Oplossing:
ik hoef geen excuses. de vraag is in hoeverre is deze man geschikt als filiaalmanager.

