Mijn Klacht:
Beste Albert Heijn,
Klantvriendelijkheid bij AH in Amsterdam is heel ver te zoeken. Vakkenvullers: 1. rijden met karretjes tegen je aan en zijn nog te beroerd om daar sorry voor te zeggen. 2. Staan alleen maar met elkaar te kleppen waarbij in gesprekken het woord ‘kanker’ meer dan eens gebruikt wordt. 3. Als je een vraag hebt over een product of een bonusaanbieding die wel staat aangegeven maar niet wordt gescand mag je het 9 van de 10 keer zelf uitzoeken. 4. Ben ik zojuist door een kassamedewerker afgeblaft omdat hij ZELF zowel de artieklen van mijn voorganger als van mij op één bon had gezet en daarom een extra handeling moest verrichten. Hoe durf je!! Daarnaast is het vragen van legitimatie (ik ben bijna 30 en zie er absoluut niet uit alsof ik onder de 18 ben) van kassamedewerkers die zelf maar net oud genoeg zijn om legaal alcohol te mogen verkopen ronduit irritant. Ik denk dat ik namens heel Amsterdam spreek wanneer ik zeg dat wanneer je zo respectloos behandeld wordt in een supermarkt, je vanzelf naar een ander gaat. Er zijn inmiddels genoeg concurrenten in de stad. Jammer wel, want AH heeft een goed assortiment aan producten, maar onbeschoft en onbekwaam personeel gaat er bij mij niet in.
Gewenste Oplossing:
Lijkt me duidelijk.


