Ik vind het echt waanzin dat de prijzen in de to go winkels van AH hoger liggen dan de prijzen bij de avondwinkel.
Ja ik weet het, ik hoef daar niet te kopen, maar als ik begin te zien dat gewone... Lees meer
Ik ben een grote fan van de biologische artikelen bij Albert Heijn.
Tot mijn schrik bemerkte ik dat tegenwoordig de biologische groente en fruit tussen de normale liggen.
Voorheen was het eenvoudig de biologische groente of fruit te selecteren.
Nu moet je zoeken... Lees meer
De hummus naturel heeft een andere receptuur gekregen, echt niet lekker.
Zit een raar smaakje aan en de structuur is veranderd, helemaal niet lekker. Wij waren echt fan van de hummus naturel van AH maar zo gaan we hem niet meer... Lees meer
Ik ben al bijna 20 jaar klant van Albert Heijn. Op 19-05-2019 ben ik getuige geweest van een gewapende overval bij Albert Heijn (het adres kan ik doorgeven aan Albert Heijn). Als gevolg daarvan heb ik immateriële schade en ben... Lees meer
Hallo ik drink al jaren perla koffie pads dark roast,
De laatste tijd is de koffie niet al te best , best slap voor de darkroast pads
Hoe kan dit..
In afwachting van u antwoord hierop. Lees meer
Halsteren, maandagmiddag 13.00 uur. 1 kassa open, 10 wachtenden in de rij. Jonge kassiere, vakantiehulp? Verder is er niemand aanspreekbaar voor haar om haar te helpen of een andere kassa te openen. Lees meer
OP 24 juli heb ik in ah-filiaal Hammarskjoldhof in Utrecht, 31 Ecover producten gekocht, daardoor had ik recht op 40% korting.
Op 27 juli wilde ik 1 van de Ecover producten ruilen (wasverzachter €4,99 voor een wasmiddel €9,99).
Nu begon het allemaal... Lees meer
Beste , bijdeze wil ik een klacht indienen over de Perla koffie extra dark alleen vandaag heb ik al 3 pads gebruikt die teweinig koffie geven erg slap bakje,
Regelmatig komt het voor zeker we een paar keer per week,
Als... Lees meer
Hallo,
Ik kom al 26 jaar bij Albert Heijn op de Slinge in Rotterdam Zuidwijk. Nu ga ik er net heen om boodschappen te doen en weer al de vierde keer dat kassa 1, 4, 7, allemaal niet bemand zijn. Dit... Lees meer
Ik kom al van toen het miro was in de zelfde winkel maar zo slecht als nu mijn uitspraak is al meer als 30 jaar dat ik maar in 1 winkel boodschappen doe maar ik kan al weken naar de... Lees meer