Klacht: Albert Heijn Berkel-Enschot verkoopt geen vegetarische saucijzenbroodjes

op 12 augustus 2019 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Geachte heer-mevrouw,

Al jaren kocht ik de vegetarische saucijzenbroodjes en satébroodjes van De Vegetarische Slager bij de Albert Heijn in Tilburg (en vele andere filialen).
Echter ben in onlangs verhuisd naar Berkel-Enschot (ligt naast Tilburg), en de AH hier verkoopt die 2 producten, die in de winkel afgebakken worden niet.
Ze verkopen gelukkig wel de koel-producten (mc2 burgers, gehacktballetjes etc).
Ik heb ze al meerdere malen gezegd dat ik de saucijzenbroodjes en satébroodjes graag regelmatig zou willen kopen, en als ze niet aan het assortiment worden toegevoegd, dat je dan als Albert Heijn-zijnde ook nooit te weten komt of er vraag naar is.
Maar ze vertikken het om ze in te kopen en af te bakken.
Dit is voor zover ik weet de enige Albert Heijn waar ze niet beschikbaar zijn. Maar zo klein is dit filiaal niet, en zelfs de Ah To Go verkoopt ze altijd.
Soms fiets ik naar de dichtsbijzijnde AH die ze wel verkoopt, maar dat is meer dan een uur fietsen (heb geen auto).

Zou u iets kunnen doen zodat zij gepushed worden het in te kopen, af te bakken en te verkopen?
Hoor graag van u.
Christian.

Ik ben tevreden wanneer deze vegetarische broodjes naast alle vleesproducten (frikandelbroodjes, vleessaucijzenbroodjes etc.) ook verkocht worden, zoals bij alle andere AH filialen.

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dreamian