Klacht: Biologische producten

op 16 augustus 2019 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Het gaat hiervover de AH in Bergen(nh)
Sinds een aantal maandenweken merk ik dat er bioligische producten verdwijnen(zoals bio geitenmelk). Ook op de afdeling groenten was er eerst een vak met alle bioproducten. Nu liggen ze tussen andere producten en zijn er een aantal verdwenen. Ik denk het idee hierachter te begrijpen(snappen doe ik het niet). Op deze wijze zullen klanten bij afwezigheid bio eerder niet bio pakken.Ze zullen meer verleid kunnen worden tot niet bio aankopen. Voor mij betekent dit maar niet meer bij AH kopen en naar een echte naruurwinkel gaan(dan maar wat meer geld kwijt).
Bij het vegetarisch vlees schap had AH prima kipstukjes. Nu staat er op dit productverbeterd recept. Het is niet verbeterd. Duidelijk goedkopere ingredienten. Nu een soort soyabrokken. Niet lekker terwijl de vorige lichting erg goed was.
Ik hoop dat ook AH meer steekt in verantwoorde en duurzame voeding(in minder of geen plastic verpakt) en hierin ook zijn verantwoordelijkheid pakt.
Mvg. R.L.

Ik ben tevreden als er aparte schappen bioproducten zijn. Uitgebreid assortiment en goede kwaliteit.

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

23 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door R.W.L.