Klacht: Voedselvergifitiging door saucijsebroodjes AH XL Den Haag

op 14 augustus 2019 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Ik kocht des ochtends bij de verse bakker afdeling van AH XL te Elandstraat in Den Haag een paar verse saucijsebroodjes. Ik at die dezelfde dag in de namiddag op. De daarop volgende avond en nacht kreeg ik alle symptomen van voedselvergiftiging en kon dan ook niet de slaap vatten. De ochtend na die nacht kwam alles uit alle mogelijke openingen (ik onthoud mij van onsmakelijke proza). Totaalduur van de aandoening was circa 20 uren. Dit is de tweede keer in ruim vijf jaren dat ik dit mee heb gemaakt. Ik ga dus nooit meer saucijsebroodjes van AH XL nuttigen. Indien AH XL forensisch bewijsmateriaal wilt hebben, dan ben ik bereid net als de vorige keer vijf jaar geleden de restanten per post op te sturen. Ik heb nog een buisje liggen. Maar de ervaring toen leerde mij dat AH niet wist wat ze daar mee aan moesten.

Ik ben pas tevreden als AH XL zich serieus gaat bezigen met kwaliteitscontrole op basis van bacteriologisch onderzoek. Maar ik weet dat zulks veel te duur zal zijn en dat AH XL de euvels maar voor lief zal blijven nemen.

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Reactie van de melder van de klacht 2018feb01

3 dagen geleden - Geen reaktie van AH XL. Ik ga voortaan naar de Coop een straat verder!

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 2018feb01