Klacht: Vaste klant wordt benadeeld door kortingsactie

op 13 augustus 2019 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag ben ik ongelofelijk teleurgesteld in de service van Albert Heijn.
Wij bestellen iedere twee weken online, en laten dan een hele bups bezorgen en dat doen we al een jaar of vijftien.
De stuitende starheid inzake een kortingactie, waarmee ik gisteren geconfronteerd ben, doet mij inzien dat je geen klant bent bij AH, maar een vervelende vlek op het verdienmodel. Albert Heijn: van gezellige grootgrutter tot mislukt marketingconcept. Zeer boos!

Gewenste Oplossing:

Als ik als klant wordt behandeld, niet conform de flowchart.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Doei123