Mijn Klacht:
Vandaag ben ik ongelofelijk teleurgesteld in de service van Albert Heijn.
Wij bestellen iedere twee weken online, en laten dan een hele bups bezorgen en dat doen we al een jaar of vijftien.
De stuitende starheid inzake een kortingactie, waarmee ik gisteren geconfronteerd ben, doet mij inzien dat je geen klant bent bij AH, maar een vervelende vlek op het verdienmodel. Albert Heijn: van gezellige grootgrutter tot mislukt marketingconcept. Zeer boos!
Gewenste Oplossing:
Als ik als klant wordt behandeld, niet conform de flowchart.

