Hoi,
Ik bestel nu al zo'n 2 12 jaar online mijn boodschappen zeer regelmatig bij AH.
Na een tijdje bleek AH zeer regelmatig producten niet uit te leveren en doet dit af met een mailtje tot een uur voor levering dat bepaalde... Lees meer
Nou dit is de vierde keer dat ik sla bij de Albertheijn koop en ELKE van de 4 keren dat ik dat deed zaten er beestjes in de sla.
Ook vaak zand zit er ook in.
De leverancier is prut.
Ik heb een... Lees meer
Ik constateer dat AH de enige supermarkt is, die op de bon onduidelijke, niet eenduidige artikelomschrijvingen zet. Kleinere supermarkten doen dit wel correct. Graag verbetering! Lees meer
Hallo ah vroeger heb ik bij ah gesolliciteerd was ik te oud toen was ik 16 jaar nu wat loopt er nu rond of ze zijn net uit de luiers of ze zijn van een hoge commode afgevallen vindt ik... Lees meer
g m ik haal iedere week bij jullie 3pakken havermoutpap nu schok van de prijs van een week eerder 178 nu 189 euro hoe kan dit Lees meer
Er staat op de verpakking ''Nieuwe Oogst. Als je gaat bakken zijn er frietjes die na luttele seconden al gaar en donkerbruin zijn (oude oogst) en frietjes die nog enige minuten nodig hebben (nieuwe oogst). Waarom wordt oude oogst aardappelen... Lees meer
Ik heb net 3 maaltijdsalades gekocht bij de Albert Heijn. In 1 van de maaltijdsalades namelijk de maaltijdsalade met gerookte kip houdbaar tot 28-7-2019 L1401923203 vond ik een insect ( vlieg volgens mij). Mijn... Lees meer
Bij navraag aan e info balie AH werd mij medegedeeld: dat er geen enkele rollen van het merk Toppits werden verkocht. Alleen een grootverpakking was eventueel te regelen! Klant is koning bij AH. Lees meer
Er is een medewerker (Tiny Plantinga) die vreselijk onvriendelijk is. Ze is weinig tot niet bereid om klanten te helpen. Laatst wilde ze me geen sigaretten verkopen. Ik weet niet waarom. Ook als ik een pakketje ophaal is ze erg... Lees meer
ik koop regelmatig 's morgens een wit puntje met ei in de AH to Go op station Dordrecht. Ik probeer altijd een 'goed' broodje' te zoeken met zowaar een heel ei erop... maar heel vaak is dat maar een half... Lees meer