Mijn Klacht:
Betreft Albert Heijn op de Terweeweg te Oegstgeest:
Ik doe vrijwel iedere dag boodschappen bij AH. In vrijwel alle gevallen zijn er lange wachtrijen van 8 of meer personen per geopende kassa.
Slechts zelden wordt er een extra kassa geopend. Dit betreft niet alleen de vakantie periode en de zondagen. Ik vrees dat het plaatselijke management in hoge mate tekortschiet waar het de service en klantvriendelijkheid betreft. Ik heb een klacht lang uitgesteld, maar nu is de maat vol!
Gewenste Oplossing:
Ik zou tevreden zijn indien de doorloop bij de kassa gegarandeerd zou worden, door de wachtrijen te beperken middels het openen van meerder kassa's.

