Klacht: Jippy mosselen… uhm… Groot denkende klant.. met baby mosselen.

op 11 augustus 2019 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Héérlijk waren ze. Echt waar… mare wat waren ze klein.. met een punt van een PEN wordt pijnlijk duidelijk dat dat het ruimdenkende AH bedrijf in het inie minie… kan leveren. Ze waren voor 4 pond ,… 2 kg in de reklame.. Oke veel kleintjes maken het peuzelen gezellig. Maar om nu mosseltjes te eten die nog geen 2 vingernagels groot zijn. Dat is echt onhandig hoor. Terwijl de grote foto op de mosseldoos ENORME laat zien. Dus tja heb je nu een klacht. Er zaten ook div. stukken in de doos. Maar het is waar ze waren echt verrukkelijk. En dat zou natúúrlijk ook door deze kok kunnen komen toch.. We hebben tussen de babymosseltjes maar een extra slokje wijn genomen. Maar het is een zielige vertoning schelpdieren aanbieden die wellicht met volwassenheid nog lekkerder zouden kunnen smaken.. Maar dat is passé..

Gewoon normale maat mosselen met schelpen verpakken. Omdat de verpakking niet doorzichtig is kon je niet zien dat het bijzonder kleine mosselen zijn.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door H Gent van