Klacht: Afspraak plaatsen slimme meter

op 18 juli 2017 over Liander in de categorie Energieleveranciers

Woensdag 28 juni tussen 10 en 12 is Dynnic niet komen opdagen om een nieuwe meter te plaatsen.
Er was een nieuwe afspraak gemaakt door ons op dinsdag 18 juni tussen 14:30 en 16:30.
Om 14 20 kom ik thuis aan en dan vind ik een briefje dat iemand reeds is geweest en dat ik een nieuwe afspraak moet maken.’
Ik bel Dynnic en krijg te horen dat een andere monteur is geweest die in de buurt was. Mijn ingeplande monteur werd gebeld met het verzoek om alsnog bij mij langs te komen. Er werd mij verzekerd dat hij voor half vijf langs zou komen.
Mooi niet. Heb tot 16:50 gewacht en weer gebeld en kreeg te horen dat monteur niet meer komt.
Ik moest 2 keer vrij nemen om thuis te zijn en meter is niet geplaatst. eerst niet opdagen, dan te vroeg en vervolgens weer niet opdagen. Ik hoef de meter niet meer. Slecht geregeld met als resultaat ontevredenheid en geen meter

Ik ga geen vrij meer nemen. Ik ben tevreden als de meter op een zaterdag geplaatst wordt als ik thuis ben. op een tijdstip die mij uitkomt.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Liander

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Liander in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Liander een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Liander

Heeft op 19 juli 2017 om 13:03 geantwoord

Geachte heer Pieter,

Wij vinden het jammer om te lezen dat er zoveel is misgegaan met de afspraken voor het wisselen van de meter. Hiervoor onze excuses.
We hebben contact opgenomen met aannemer Dynniq. Zij gaven aan dat dit niet de bedoeling is en dat zij een passende oplossing gaan bieden. Er zal contact met u opgenomen worden voor het maken van een afspraak buiten werktijden die voor u geschikt zijn.

Suzanne Dorrepaal
Liander Team Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door AnthonyHPieter