Klacht: tikkkie

op 17 oktober 2019 over ABN AMRO in de categorie Banken

ik moest 3 keer en X bedrag overmaken na dat gedaan te hebben dacht ik erbij na dat het niet slim was i.v.m. mijn financiële zaken. gevraagd de 3 bedragen die ik via tikkie heb verstuurd naar mij terug over te maken maar werd niet op gereageerd. dag daarna ben ik door de persoon geblokkeerd.
nu heb ik dus in totaal 115 euro overgemaakt en niks gekregen

ik zou graag mijn bedrag van in totaal 116 euro terug willen krijgen.
van de persoon heb ik een telefoonnummer bankrekeningnummer en naam en achternaam.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 18 oktober 2019 om 09:58 geantwoord

Beste erwinessen,

Wat vervelend dat je 3x een betaling via Tikkie hebt gedaan en je met oplichting te maken hebt. Vooral nu de ontvanger van het geld je heeft geblokkeerd.

Ik kan me voorstellen dat je het liefst je geld terug wilt. Helaas is dit niet mogelijk.
Net zoals bij alle betalingen waar je zelf akkoord voor geeft, kunnen ook betalingen via Tikkie niet teruggehaald worden. Dit is namelijk alleen mogelijk bij een doorlopende incasso.

Daarom is het belangrijk om aangifte te doen bij de politie. De politie start een onderzoek starten naar de betreffende rekening waar het geld naar toe is gegaan en kan verdere maatregelen nemen.

Neem hierover ook contact op met Tikkie! Dit kan via het Whatsappnummer 06-83654343.
Maak van alle 3 de betalingen foto's met daarin alle details van de afschrijvingen. Tikkie achterhaalt de gebruiker en onderneemt ook stappen.

Mocht je vaker online aankopen doen, check de verkoopgegevens dan vooraf via de site van de politie https:bit.ly1Iryd3s Dit is geen garantie maar kan wel een waarschuwing zijn als er signalen naar boven komen.

Elvira
ABN AMRO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door erwinessen