Klacht: oplichting via tikkie marktplaats NL13ABNA0506417344

op 14 februari 2020 over ABN AMRO in de categorie Banken

Opgelicht door rek nr: NL13ABNA0506417344

Zoals gelezen in eerdere berichten van 2018!! bij jullie een bekend nummer. Deze persoon mag blijkbaar actief blijven door via jullie Tikkienr het geld te kunnen laten uitbetalen op zijn rek nr:
NL35BUNQ2038525633
En vervolgens geen spullen enof geldige producten te leveren

Graag deze gebruiker laten blokkeren, aangezien er zeer veel slachtoffers inmiddels zijn.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 14 februari 2020 om 11:33 geantwoord

Goedemorgen ma76,

Uiteraard willen we graag dat Tikkie veilig blijft.
Wat is er precies gebeurd?
Zou je ons dit willen laten weten via de Tikkie Whatsapp klantenservice? Op deze manier kunnen we hier direct actie op ondernemen.
Bereikbaar via Whatsapp: 06 – 13 76 85 28.

Bedankt!

Bas
ABN AMRO Webcare

Heeft op 14 februari 2020 om 12:02 geantwoord

Bovendien heeft de klantenservice van abn mij vanochtend al medegedeeld dat dit werk voor de politie is en zij zelf niks ondernemen hierin.

Bericht van ABN AMRO

1 maand geleden - Goedemorgen ma76,Wanneer je een melding van oplichting bij Tikkie via Whatsapp hebt gemaakt dan neemt Tikkie zelf intern maatregelen. Wat deze maatregelen zijn laat Tikkie niet weten. Ze willen fraudeurs niet wijzer maken. Het geld kan helaas niet worden teruggehaald. Alleen de ontvanger kan het geld weer terugboeken.Daarnaast adviseren we altijd om aangifte te doen bij de politie.Met vriendelijke groet,Bas ABN AMRO Webcare

Reactie van de melder van de klacht ma76

1 maand geleden - Beste Bas,Ik heb een tikkieverzoek gekregen via de berichtenservice van Marktplaats. Ik weet niet of dit hetzelfde werkt?

Bericht van ABN AMRO

1 maand geleden - Goedemorgen ma76,Als het gaat om een originele'' Tikkie link dan werkt dit hetzelfde. Stel al jouw vragen hierover even via de klantenservice van Tikkie.Bedankt!Met vriendelijke groet,Bas ABN AMRO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door ma76