Klacht: Opgelicht

Delicengiz op 10 juli 2018 over ABN AMRO in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Deze kl….z..k verkoopt op marktplaats producten zie nou dat hij meerdere mensen heeft belazerd maar abn blijf deze persoon nog als klant houden en dan zeggen aangifte doen bij politie pak het probleem bij de bron aan neem aan dat jullie gegevens hebben van deze k…. z…k geef ze aan mij regel ik de rest zelf.

Gewenste Oplossing:

Geld terug storten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

6 jaren geleden - Beste heermevrouw, Wat naar dat je bent opgelicht via Marktplaats. Helaas is dit iets wat vaker voorkomt. We adviseren dan ook altijd om zeker van je zaak te zijn wanneer je via Marktplaats vooraf iets afdraagt of overmaakt. Wanneer je bent opgelicht kun je het beste z.s.m. aangifte doen. Aan de hand van de aangifte kan de politie een onderzoek starten. Uiteraard werken wij graag mee aan dat onderzoek. Daarnaast willen wij ook niet samenwerken met criminelen. Wanneer wij een melding krijgen over criminaliteit krijgen, nemen we dit serieus, onderzoeken we dit en indien dit idd zo blijkt te zijn nemen we ook afscheid van de klant. Hopelijk levert de politieaangifte een positief resultaat voor je op. Met vriendelijke groet, Janwalter ABN AMRO Webcare

Reactie van de melder van de klacht

6 jaren geleden - Bedankt voor de reactie maar als je gaat googlen dan zie dat deze persoon eerder mensen heeft opgelicht waarom dan nog wachten waarschijnlijk zal hij er meer oplichten blijft adverteren op mp. Heb het gisteren weer contact gehad met deze ..... weer via tikkie betalen abn Amro rek.nr dus we schieten er niks mee op .geef mij maar zijn of haar contact gegevens dan heb ik er vrede mee.nu is het afwachten op meerdere gedupeerde mensen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 10 juli 2018 om 09:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer, mevrouw,

Contactgegevens mogen wij niet verstrekken. Het is echt aan de politie om onderzoek te doen in het geval van oplichting. Mocht je nog geen aangifte hebben gedaan dan hoop ik dat je dit snel zal doen. De politie zal contact opnemen met de bank van de oplichter. Een Tikkie betaling gaat overigens altijd via een tussenrekening bij ABN AMRO. Mogelijk bankiert de ontvanger ergens anders, dat is te zien in de omschrijving van de betaling.

Ik hoop je zo voldoende weet en actie zal ondernemen.

Met vriendelijke groet,

Rick
ABN AMRO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door