Mijn Klacht:
zomaar status opgelost zetten
Gewenste Oplossing:
helemaal niks opgelost gewoon mijn geld vandaag teruggeven waar ik recht op heb

zomaar status opgelost zetten
helemaal niks opgelost gewoon mijn geld vandaag teruggeven waar ik recht op heb
Bericht van Robin van Klacht.nl
5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.
Bericht van Robin van Klacht.nl
1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 14 november 2022 om 16:59 geantwoord
Beste Markhergelink,
Mocht uw klacht en/of vragen nog actueel zijn, dan vernemen wij dat graag via een nieuwe klacht.
Een prettige voortzetting van uw dag toegewenst.
Met vriendelijke groet,
Robbie
ABN AMRO Webcare