Klacht: onterecht status opgelost abn-amro

markhergelink op 22 december 2017 over ABN AMRO in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

zomaar status opgelost zetten

Gewenste Oplossing:

helemaal niks opgelost gewoon mijn geld vandaag teruggeven waar ik recht op heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 14 november 2022 om 16:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Markhergelink,

Mocht uw klacht en/of vragen nog actueel zijn, dan vernemen wij dat graag via een nieuwe klacht.

Een prettige voortzetting van uw dag toegewenst.

Met vriendelijke groet,

Robbie
ABN AMRO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door