Klacht: marktplaats

op 23 maart 2020 over ABN AMRO in de categorie Banken

Kaartjes gekocht via MP nooit gekregen 530€ weg. De persoon werk ook via ticketswap en facebook.

Onder dit bank nummer; NL13 ABNA 0506 4173 44

zie ook deze site waar nog meer door deze persoon zijn bedonderd.

https:opgelicht.avrotros.nlforumsearch.php?keywordsNL13ABNA0506417344sid6990e3b168bd03ced95b746d6af7bf72

Vr Gr
Jacob Rodenhuis

Waneer deze persoon gestopt word voor dat hij nog veel meer mensen oplicht!!!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 24 maart 2020 om 09:47 geantwoord

Beste Jacob Rodenhuis,

Uit je bericht begrijp ik dat je voor een aankoop via Marktplaats geld hebt overgemaakt via Tikkie naar NL13ABNA0506417344.
Dit IBAN is een tussenrekening van Tikkie bij ABN AMRO.

Als je via Tikkie hebt betaald, gaat het geld via deze tussenrekening uiteindelijk naar de ontvanger van het geld. In de details van de afschrijving zie je, behalve eerder genoemd IBAN, nog een ander IBAN. Dit IBAN is van de betreffende verkoper waar het geld naartoe is gegaan.

Net zoals bij alle betalingen waar je zelf akkoord voor geeft, kan deze betaling niet teruggehaald worden. Dit is namelijk alleen mogelijk bij een automatische incasso. Daarom raad ik je aan om aangifte te doen bij de politie. De politie kan een onderzoek starten naar de betreffende IBAN en verdere maatregelen nemen.

Maak ook een melding via het Tikkie Whatsappnummer (0613768528). Zo zijn ook zij op de hoogte en starten zij een onderzoek naar deze Tikkie gebruiker.

Ik ga ervan uit je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Gabie
ABN AMRO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door jacob rodenhuis