Klacht: flexibele hypotheek

M.Kuyjpers op 08 september 2020 over ABN AMRO in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zojuist een klacht ingediend met error code:LOG00175 die dus niet is aangekomen.

De klacht betreft het eenzijdig veranderen van krediet gebaseerd op betuttelend gedrag van de bank aangaande aantoonbare inkomsten van client, ondanks dat zonder mankeren altijd aan alle betaalvoorwaarden is voldaan.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de bank zich aan gedane afspraken houdt.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht M.Kuyjpers

4 jaren geleden - Mijn naam is onjuist gespeld

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

4 jaren geleden - Beste heer, mevrouw, Als er afspraken met u zijn gemaakt over een (hypothecaire) lening, dan mag u verwachten dat ook de bank zich aan de afspraken houdt. Wanneer dat volgens u niet het geval is, dan kunt u hiervoor online een klacht indienen. Ik begrijp dat u een foutmelding krijgt wanneer u de klacht wilt indienen. Wilt u dit eens proberen via de volgende link naar onze site: https://www.abnamro.nl/portalserver/mijn-abnamro/service-en-contact/klachtenregeling/melden.html Mocht u onverhoopt nog steeds niet verder komen, dan wil ik u vragen de klacht te bespreken met een collega van onze hypotheekafdeling. Dat kan via 0900-9210. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare

Reactie van de melder van de klacht M.Kuyjpers

4 jaren geleden - Juiste spelling client: M.Kuijpers

Bericht van ABN AMRO

4 jaren geleden - Beste heer, mevrouw, De naam die vermeld wordt op deze site is zo geregistreerd bij Klacht.nl. Deze staat los van de manier waarop u bij de ABN AMRO geregistreerd staat. Als u de naam op deze site niet zelf aan kunt passen, dan raad ik u aan even contact op te nemen met Klacht.nl. Met vriendelijke groet, Rob ABN AMRO Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABN AMRO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABN AMRO

Heeft op 23 september 2020 om 09:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Op 8 september hebben wij deze klacht in behandeling genomen. In onze reactie hebben wij aangegeven op welke manier deze klacht online ingediend kan worden. Omdat wij verder geen reactie hierover meer hebben ontvangen, gaan wij ervan uit dat dit inmiddels gelukt is. Mochten er toch nog vragen zijn dan kan er altijd direct gebeld worden met onze hypotheekafdeling via 0900-9210.

Met vriendelijke groet,

ABN AMRO Webcare

M.Kuyjpers

Heeft op 23 september 2020 om 10:53 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Mijn on-line klacht(en) zijn onbeantwoord gebleven

Alle klachten die gemeld zijn door M.Kuyjpers