Ik ben al meer dan een jaar bezig met Hollandsnieuwe om mijn probleem opgelost te krijgen maar er komt maar niets uit. het probleem is dat ik steeds geen smsjes en telefoontjes ontvang. Verklaar het maar eens bij je leidinggevende... Lees meer
Per 2-2-2015 ben ik overgestapt van Ziggomobiel naar HollandsNieuwe. Echter heb ik sinds deze datum ook geen bereik meer. Ik ben 3-2-2015 naar BelCompany gegaan om te vragen of ze mij konden helpen, want ik was inmiddels al 24 uur... Lees meer
De klantenservice van hollandsnieuwe is onbereikbaar, ik heb 1 maand geleden al een poging gedaan en het na 10 minuten opgegeven. Ik heb daarop een mail gestuurd en i.p.v. mij terug te bellen gaven zij in een mail aan dat... Lees meer
Hallo
In augustus 2014 waren wij op vakantie in Kroatië.
Wij kregen een vervelend bericht dat mijn moeder een herseninfarct had gehad. Ik wilde elke ochtend bellen naar het ziekenhuis maar dat ging niet omdat ik totaal geen verbinding kon krijgen met... Lees meer
In december een abonnement aangevraagd bij hollandsnieuwe. De telefoon 27/12 geleverd gekregen maar omdat ik mijn nummer wilde behouden ging mijn abonnement maandag 2 februari in. Bij de levering van de telefoon zat een brief waarin heel duidelijk wordt vermeld... Lees meer
Weer voor de zoveelste keer geen bereik of geen service. Internet is al jaren een ramp maar geen bereik is vreselijk. Vreemd is dat mijn vrouw volop bereik heeft van HN en ik niet op de zelfde plaats. Het ligt... Lees meer
Op 23 april van vorig jaar heb ik een Hollandsnieuwe abbo afgesloten. Meteen nummerbehoud aangevraagd en omdat mijn andere nummer een zakelijk abbo was wist ik dat dat een paar maanden kon duren en dat ik vanzelf bericht zou ontvangen.... Lees meer
Net begonnen met Hollandse Nieuwe, Dit is een grote teleurstelling want inmiddels een abo bij simpel aangeschaft om te kunnen bellen. Lukt dus niet met Hollandse nieuwe want de service valt iedere keer weg.
Eigenlijk wel eigen schuld. Je gaat voor... Lees meer
Ik kreeg net als Dree een brief de 25ste binnen op 22 geschreven dat ik binnen een week na de brief geschreven te hebben het bedrag over te maken.
Bij mij ligt het probleem anders ik moet inloggen op mijn Hollandse... Lees meer
Na afsluiten abbonement bij Hollandse nieuwe ben zeer ontevreden over mobiel huawei ascend G6.
Deze mobiel heeft steeds te weinig opslagruimte, kan niks updaten.
Terwijl in de specificatie vergeleken met Samsung core (hebben andere gezinsleden) het geheugen e.d hetzelfde is. Hun hebben... Lees meer