Mijn Klacht:
Ik had twee klachten over 1 bestelling die allebei structureel lijken te zijn. klacht 1 is dat DPD herhaaldelijk niet de moeite neemt om pakket op huisadres uit te leveren en direct naar servicepunt wordt gebracht ondanks dat er gewoon iemand thuis is en ondanks het adres waar pakket moet worden geleverd. Deze klacht gemeldt bij DPD maar die wijst naar de uitleverende partij als ik klachten heb, dit dus gemeldt en krijg niet meer als antwoord dat DPD het geprobeerd heeft het pakket te aanbieden en niemand thuis aantrof. Dit is meermalen voorgekomen maar wordt als klant geeneens serieus genomen. Tweede klacht die ik had is nu voor de derde keer voorgekomen en nu twee keer als klacht ingediend bij Zooplus, is dat de kattenbakkorrels zak gescheurd is en inhoud daarvan in de verpakkigsdoos zit en als ik deze doos moet ophalen bij servicepunt de halve inhoud door de auto ligt. IS wel een reden om de auto weereens te stofzuigen maar is niet echt gewenst iets. Als ik dit meldt bij Zooplus komt daar geeneens antwoord op en krijg ik 5% korting op de volgende bestelling, Voor de rest geen excuus of dat ze hezt probleem gaan aanpakken. Ik zie deze 2 klachten als structureel probleem daar het nu de laatste 2 bestellingen misgaat en daarvoor ook paar keer gescheurde zak heb mogen ontvangen. Ik ben met name teleurgesteld in de manier waarop mijn klachten worden afgedaan en dat ik als klant niet serieus wordt genomen. ik ga dan ook op zoek naar andere leverancier
Gewenste Oplossing:
dat ik serieus wordt genomen en schadeloos wordt gesteld van de schade en die is meer dan de 5% korting bij de volgende bestelling. Deze vergoeding is al niet genoeg voor de parkeerkosten en de benzinekosten laat staan van het poduct wat ik weg heb kunnen gooien en de ellende die je hebt dat je hele auto en huis onder de kattenkorrels ligt
