Op mijn vorige bericht (23964816) is nog steeds niet gereageerd. Ook als ik jullie telefoonnummer bel, blijf ik in de wacht staan. Bovenstaande bestelling heb ik NIET ontvangen. Jullie levertijd is veel langer, dan 1-3 dagen, jullie klachtenafhandeling duurt erg... Lees meer
Pakket zou geleverd moeten worden in pakketautomaat. Volgens DPD is dit ook gedaan maar is er niet uitgescand. Op advies van DPD track en trace verzoek indienen bij Zooplus. Dit is gedaan (nu al twee keer) maar geen reactie. Ik... Lees meer
Zooplus heeft mijn pakket zomaar teruggeroepen volgens DPD. Nu is hij dus vanuit het DPD depot in Nederland weer onderweg terug naar Tsjechië. Ik heb de klantenservice van Zooplus een screenshot als bewijs hiervan gemaild maar ze reageren niet, sturen... Lees meer
Ik heb netjes betaald wel iets te laat omdat ik een fout gemaakt heb. De bevestiging dat ik betaald heb, heb ik van zooplus gekregen. Ik word steeds lastig gevallen door zo plus dat ik betalingsbewijs moet opsturen wat ik... Lees meer
Ik heb op 1 januari 2024 een bestelling geplaast, deze vanmiddag gebeld en hoorde dat deze tot heden niet door DPD opgehaald en het kon nog wel 2 dagen duren voordat het opgehaald word, helaas krijg de klant niet te... Lees meer
Ik kreeg enkele dagen geleden een mail van dpd dat mijn pakket met het nr.13699302510075 van zooplus SE c/o Dirks zou geleverd zijn. Ik heb echter geen pakket ontvangen. Ik kreeg ook geen briefje in de bus waar... Lees meer
Ik wacht al 8 dagen op mijn bestelling, heb een bericht naar klanten service gestuurd, geen resultaat Lees meer
Na gezeur met Postnl waarbij een pakket weg is, is er een nalevering gedaan op dinsdag. Vandaag dinsdag staat deze al op nog niet verwerkt bij Postnl. Elke dag gebeld met Zooplus maar elke dag hoor ik wat anders. Eerst... Lees meer
Geen track en trace staat nog in verwerken al 4 dagen . Veel artikelen kapot in doos foute artikelen ook. 4 bestellingen ergens anders geleverd nooit gehad . Zal ergens anders gaan maxizoo Lees meer
Dinsdag 18 april een bestelling van ruim 72 euro gedaan met code roze ( betreft roze queen deken ). 20 april bestelling ontvangen, maar geen deken. Meteen gebeld, er is bevestigd dat deze niet is meegestuurd, omdat deze niet voorradig... Lees meer