Klacht: zomaar een telefoon nummer gegeven

op 28 augustus 2016 over BEN in de categorie Mobiele Telefonie

Mamadou Diaby
Van swindendwarsstraat 6
1093XD Amsterdam
tel 0648413375
Heer / mevrouw
IK wilde in december 2015 een abonnement met sony aqua4 300 min en 1000 mb met Ben via mijn dealer Ritel in Rotterdam met mijn nummer van tele2 0648413375 behouden maar het word afgekeurd . Daarna heb ik zelf Benshop gebeld om te doen het word accepteren maar de vrouw die de abonnement heeft gemaakt geef mij nog een nieuwe nummer 0624249960 bij mijn nummer behouden zomaar.ik heb gebeld gelijk om deze nummer 0624249960 te annuleren want ik heb gevraag nummer behouden niet nieuwe nummer dat ik heb niet nodig . Vanaf dit moment ik betaald een abonnement zomaar gegeven en ongebruikt . Ik heb heel veel keer gebeld ,maar ik word gestuurd tussen de klantservice van ben en de Benshop iedereen zegt wat ze wilde : -sommigen zei om het nummer 0624249960 te stoppen moet ik de telefoon sony die hoor bij het nummer terug sturen die heb ik niet ontvangen , ik heb alleen en telefoon sony aqua4 die hoort bij mijn behouden nummer 0648413375
Sommigen zei dat de abonnement 0624249960 is gemaakt door mijn dealer Ritel . ik geef door aan Ritel verbaast maar ze schrijven een annulering brief naar ben .In de antwoord staat dat de abonnement is niet gedaan door Ritel dus ze kunnen niet annuleren .Dus door wie dan?
Tussen alle werkers van Ben een vrouw Shayna heeft ontdekt dat de fout komt door de vrouw die de abonnement met nummer behouden 0648413375 heeft gemaakt en zij ziet naast onze bij Benshop. Dus bel ik naar de Benshop . De vrouw zei dat hun mag fouten maken maar niet verbeteren dat doen Ben klantservices . ZO !!!!!
Alle werkers van Ben die ik aan lijn heb gekregen zei dat hun gaat een notatie maken en door sturen naar de hoofdkantoor. De werkers heeft dat doorgegeven of nee maar het hoofdkantoor heeft niks gedaan en ik blijf betalen voor niks.
Vanaf maand jullie ben ik wakker geworden ik heb mijn geld teruggeboekt voor deze ongebruikt abonnement
Met deze zaak ik heb een bewijs dat Ben klantenservices en Benschop hebben geen respect voor de klant iedereen zegt en doet wat ze willen de klant moet blijven betalen . Klaar
Als iedereen zijn werk goed doet die probleem was hele lang opgelost want het staat in de systeem welke vrouw heeft de 2 abonnementen ( de slecht met 0624249960 en de goed met nummer behouden 0648413375 ) en kan ook Ben vinden waar is de 2 telefoons sony aqua4 zijn gegaan En oplossen .Zo simpel is het
Nu ben is boos ,ze zei dat ik moet alle geld van de abonnement betalen en ik word opgeschijven op de zwarte lijst
Geachte Mevrouw / heer ik wil dat het probleem opgelost wordt daarom meld ik aan bij u om mij te helpen
Met vriendelijke roet
Amsterdam 20 -09-2016

ik wild dat Ben zijn nummer met 0624249960 stoppen.
ik wild het geld die ik vanaf jullie tot met juni heb betalen terugstorten
dat ik wordt uitgeschrijven van de zwarte lijst

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BEN

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BEN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mamadou