Klacht: Zogezegd niet thuis.

op 09 augustus 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zonet online gekeken voor de status van mijn pakketje dat normaal gezien vandaag (9-9-17) zou moeten worden geleverd en daar stond: “Terug op depot na onsuccesvolle afleverpoging”.

Hier had ik enkele zaken over willen zeggen:
– Er is geen briefje achter gelaten
– Ik was de hele dag thuis in mijn living waar ik werk. Heb 0x de bel gehoord en heb nooit een auto zien stoppen voor mijn deur.
– Heb enkele keren een DPD-campionet zien passeren maar die is nooit gestopt.

Schande, jullie claimen dat ik niet thuis was maar jullie zijn nooit gepasseerd. Levering in één dag, ik geloof er niets van. DPD heeft me al enkele keren gewoon laten zitten.

Gewenste Oplossing:

Ik zal tevreden zijn als DPD geen valse claims meer zal maken en als ik mijn pakketje op tijd zal krijgen de volgende keer.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

DPD

Heeft op 10 augustus 2017 om 15:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door m_coens