Klacht: Zoekgeraakte betaling

op 28 september 2017 over BEN in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Betaling naar Ben gedaan op 13 sept. Op 20 sept hadden zij dat bedrag nog niet ontvangen en is telefoon afgesloten. Zelfde dag bankafschrift gemaild naar een afdeling met de dubieuze naam kwijtgeraaktebetaling en sinds die tijd blijft het stil. Klantenservice doet alsof die afdeling niet bereikbaar is en ik moet maar blijven afwachten. Duurt onacceptabel lang.

Gewenste Oplossing:

Vertrouwen in Ben kan absoluut niet meer hersteld worden, abonnement moet beeindigd worden per datum waarop ze telefoon afsloten. Ik betaal alleen nog voor toestel verder wens ik geen klant meer te zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BEN

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BEN nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door BBourgonje