Klacht: Echt vanalles fout bij ziggo

op 13 juni 2019 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Geachte,
Na aanleiding van een hoop gezeik en slechte ervaringen met ziggo wil ik jullie graag benaderen hierover. Hoeveel fouten er al door ziggo zijn gemaakt is echt niet te geloven.
Echter eerst ging ik in mei na mediamarkt om
Tot slot daar gebruik te maken van de 6 maanden actie die ze hadden en de 50 procent korting op foxsport en geen aansluitkosten
Medewerker daar had het al 3 x opnieuw moeten invullen uiteindelijk zou overstap alles geregeld worden tot slot ging alles al gelijk fout ik kreeg zaterdag het pakket en ik was gelijk aangesloten wat dus niet goed was gegaan contact gehad met een ziggo medewerker die ging overleggen met een over kortingen en die vertelde me dat ik gelijk aangesloten was en het pakket moest weigeren. Tot slot gedaan zoals medewerker gezegd had maar alles ging toen weer mis en hadden ze weer nieuw klant nummer moesten aanmaken. Tot slot zou ik het max pakket 6 maanden krijgen voor 29,95 voor het ongemak en zou pakket fox sport gewoon normale prijs blijven maand verder. Uiteindelijk kreeg ik een mail dat ik 44,50 moest betalen ik denk oh moet maand vooruit betaald worden dit was nog van het oude klant nummer klopte dus ook niet. Ik kreeg een mail
Dat we de producten moesten betalen omdat ze die nog steeds niet terug hadden is ook fout gegaan.
Tot slot elke keer weer met een medewerker aan de telefoon gehangen om het op te lossen. Waardoor ik elke keer weer 25 min in de wacht stond. En weg werd gedrukt na het lange wachten en vervolgens weer opnieuw kon bellen. Tot slot was me niet verteld dat ziggo coax kabel is en er dus ik deze nog door de kamer moest trekken maar bij mijn zit die op een behoorlijke afstand dus had een langere kabel nodig uiteindelijk met hoop gezeik korting gekregen 6 maanden geen fox sport betalen. Toen gezegd ja ik ga niet 5 dagen wachten op een kabel en zonder tv zitten ik wil gewoon dat opgelost word dat ging niet dus doorverbonden met opzeg service hun praten zolang tot je gewoon toch weer gewoon daar blijft kon ik een kabel halen bij de Gamma en kreeg ik een creditatie van 30,- voor deze moet ik nog steeds krijgen. Tot slot dachten we dat dat was opgelost uiteindelijk onder de vloer kabel moeten trekken nieuwe laminaat vloer dus gewoon zonde. Toen kreeg ik ineens weer een mail met dat we 87,- moesten betalen waaronder ik dacht huh ik heb de maand juni al betaald ? En waarom
Klopt het bedrag niet weer bellen weer heel lang in de wacht tot slot weggedrukt weer terug bellen. Kreeg ik 3 medewerkers heel slecht Nederlands dus meteen gevraagd of ik doorverbonden kon worden met opzeg service
Na eindelijk veel moeite doorverbonden te zijn en weer ellenlang wachten kreeg ik een medewerkster aan de telefoon zij vertelde me dat ik geen gebruik kon maken van de korting van 29,95 die me beloofd was na alle ellende en dat ze me alleen 4 maanden konden bieden van 34,95 ik zeg daar ga ik dus echt niet mee akkoord zeg me maar op per direct want ik zit in me proeftijd en betaal geen cent nou opzegging geregeld maar ook helemaal fout gegaan i.p.v. per direct heeft ze maand opzeg termijn gedaan waardoor ik pas 12 juli weg zou gaan en een afkoopsom krijg waarna ik dus weer toen ik de bevestiging had van opzegging gebeld heb en toen weer 25 min in de wacht weer weggedrukt en toen uiteindelijk weer na 25 min terug bellen een medewerker kreeg tegelijk zat ik ook op de ziggo chat. Toen werd me verteld dat de medewerker die me opzegging had geregeld nieuw was en een fout had gemaakt waardoor ik een afkoopsom zou krijgen en hierover weer moet bellen voor creditatie waardoor ik dus bijna 40 x met ziggo heb gebeld. En echt elke keer weer alles moet vertellen. En alle loze beloftes niet nagekomen zijn. Of ineens niet meer mogelijk was maakt me pislink. Ik ben ten alle tijden netjes gebleven maar ik word hier zo boos om ook monteur die zou komen tot slot via site af proberen te melden ging niet moest ik bellen gebeld na ziggo nummer kon je 1 toetsen voor monteur hij was afgemeld zei die en kreeg de ochtend een sms’je dat monteur oneer weg was ik weer bellen en toen werd er doodleuk weer doorverbonden na administratie tot slot word mij verteld dat er weer voorrij kosten in rekening worden gebracht! En ik dus weer moet gaan bellen voor een creditatie tot slot monteur gesproken heel me verhaal uitgelegd en blijkt dus dat dit vaker voorkomt
En dat veel klanten klagen erover over hoe ziggo met klanten omgaat.
Ik hoop dat jullie echt iets doen aan dat bedrijf want dit kan zo niet langer. Ik ben benieuwd hoe het nu verder gaat als ik alles terug stuur
En of alles netjes goed gaat zoals beloofd en ik de coax kabel die ik gekocht heb op aanrade van hun gewoon gecrediteerd krijg.
Maar dit is echt te erg voor woorden ik ben zo boos!
Tot slot word alles beloofd en niks nagekomen.
Word er zo ziek van.

Als alles netjes opgelost is alles waar we recht op hebben gecrediteerd word en ik wil zeker een vergoeding voor het zovaak na hun moeten bellen en de tijd die ik er in heb gestoken elke keer in de wacht te moeten staan

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zijderveld87