Klachten over Ziggo

Ziggo voorziet bijna 3 miljoen huishoudens in Nederland van digitale tv, internet en/of telefonie en is de grootste leverancier van kabeltelevisie. Helaas... Lees meer >

Statistieken van Ziggo in de categorie Alles-in-1

938 klachten gemeld
2.5 /10
845 stemmen
845

Tijdslijn

Opzegging

Klacht van op 27 maart 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

In augustus 2016 in zee gegaan met ziggo, de persoon van ziggo had ons mede gedeeld dat ziggo de overgang regeld met Telfort, we hoefden nergens meer achter aan, nu blijkt ons dat we sinds november nog steeds voor Telfort... Lees meer

kaarten worden niet geactiveerd

Klacht van op 25 maart 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Situatie: samenwonen waardoor een verhuizing en opzegging. Wilde de meerrdere kaarten behouden van het abonnement wat opgezegd werd. Ziggo medewerkster zei dat dit kon en heeft zelfs een taak aangemaakt om.kaart te activeren Overigens heb ik vele malen moeten bellen om... Lees meer

kabel voor tv

Klacht van op 25 maart 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Bij bestelling van onze aansluiting in ons vakantie huisje, zou er een kabel gestuurd worden, die we bij de receptie konden ophalen. 4 weken later komen we op het vakantie park aan en geen kabeltje is aangekomen. Bij navraag blijkt dat... Lees meer

geen tablet

Klacht van op 25 maart 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

bij het ingaan van het abbonement zou er een tablet kado bij zitten tot nu toe niets gehoord ook de instalatie verliep niet vlekkenloos had pas eind vande maand telefoon ook de 2de mediabox moest ik een... Lees meer

coaxkabel

Klacht van op 24 maart 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Monteur ziggo heeft coax kabel kapot getrokken. En wachten al 2 weken op reparatie. Worden constant van kastje naar de muur gestuurd. Worden ong. Iedere 2 dagen gebeld hoe het nu is maar komen niet met een oplossing. Lees meer