Klachten over Ziggo

Ziggo voorziet bijna 3 miljoen huishoudens in Nederland van digitale tv, internet en/of telefonie en is de grootste leverancier van kabeltelevisie. Helaas... Lees meer >

Statistieken van Ziggo in de categorie Alles-in-1

491 klachten gemeld
1.5 /10
199 stemmen
199

Tijdslijn

Opzegging Beëindiging Abonnement

Klacht van op 12 februari 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Op 01 december 2019 heeft schriftelijk haar Ziggo abonnement met klantnummer: 8003481 opgezegd.Op 25 januari 2020 heeft Mevr. geconstateerd via ‘mijn Ziggo’ dat er een bedrag openstaat van € 325,45 Factuurnummer: 442428028-00 Factuurnummer: 446505439-00 Factuurnummer: 454632004-00 Mevr.... Lees meer

Helaas een fout gemaakt overgestapt na ziggo, mij is beloofd dat ze binnen 1 werkdag internet kunnen aansluiten. Na een week verder 4 monteurs langs geweest niemand die de probleem kan oplossen word van kastje naar de muur gestuurd. Klantenservice... Lees meer

Afgesloten van televisie, internet en telefoon

Klacht van op 12 februari 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Op dinsdag 10 februari 2020 om 12.35 uur, zijn monteurs van Ziggo bezig geweest in een verdeelkastje aan de straat bij onze woning, en sindsdien hadden wij totaal geen verbinding meer met internet, telefoon en tv. Wij hebben in de... Lees meer