Klachten over Ziggo

Ziggo voorziet bijna 3 miljoen huishoudens in Nederland van digitale tv, internet en/of telefonie en is de grootste leverancier van kabeltelevisie. Helaas... Lees meer >

Statistieken van Ziggo in de categorie Alles-in-1

996 klachten gemeld
2.5 /10
951 stemmen
951

Tijdslijn

storing door blikseminslag

Klacht van op 20 juli 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

geachte heer/mevr n.a.v. een storing in uw systeem nl (blikseminslag) moest ik noodgedwongen mijn mobiel gebruiken om dewze storing te melden De telefoniste hield me zeker 30 min aan de telefoon om te weten waar de storing zat en uiteindelijk kwam... Lees meer

Rekening

Klacht van op 17 juli 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

ik had 27 april een rekening van 255 waardoor ik geblokkeerd heb, ik heb toen een week uitstel gekregen om te betalen en heb via de site 189 betaalt want dat gaf de site aan. Dus dan zou er rond... Lees meer

Dubbel betaald

Klacht van op 17 juli 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Na overstap van particulier naar zakelijk (reclameactie Ziggo) in september 2016 heb ik 6 maanden dubbel betaald. Ik zou 478,52 retour krijgen (zie bijlage); is toegezegd en wordt maar niet uitbetaald. Lees meer

Afsluiting

Klacht van op 17 juli 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Hallo Ziggo heeft mij afgesloten terwijl de laatste factuur niet betaald was, maar ook nog nietoverdreven oud was en ook joggen factuur van de volgende maand erwas, die kwam pas 9 dagen later. Ik heb wel de factuur betaald op dag... Lees meer