Klachten over Ziggo

Ziggo voorziet bijna 3 miljoen huishoudens in Nederland van digitale tv, internet en/of telefonie en is de grootste leverancier van kabeltelevisie. Helaas... Lees meer >

Statistieken van Ziggo in de categorie Alles-in-1

640 klachten gemeld
2.4 /10
1096 stemmen
1096

Tijdslijn

Ineens wijziging naar duurder abbonement. Fout wordt door rmedewerkers erkent en beloven al 3 maanden de volgede maad het bedrag te verrekenen want terugstorten doen ze niet. Toch wordt er weer elke maand voor een duur abbonement afgeschreven. Zou door... Lees meer

Voor een monteursafspraak werd ik tot 2x toe door klantenservice verzekerd dat de monteur een sms zou sturen voordat hij naar de woning zou komen.Op de dag van de afspraak: GEEN sms, wel monteur voor de deur (blijkt achteraf). Op... Lees meer

Afspraken niet na komen!!!!!

Klacht van op 14 februari 2018 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ik heb telefonisch een betaalafspraak gemaakt met julli3 da ik 4 termijnen van 68 euro zou betalen ik heb duidelijk afgesproken voor de 15de nu op 14 feb 2018 krijg ik 3en brief dat ik het hele bedrag ineens mag... Lees meer