Mijn Klacht:
Vanaf woensdag 24 februari plotseling n storing.E52-3 Geen t.v.
Vele malen 1200 gebeld en 0900 1884
Maakte niets uit.
Ik kreeg bij beide nummers exact hetzelfde bandje te horen.
Niemand nam op en als ik de procedure door liep op internet werd er gemeld donderdag om 8 uur is het opgelost.
Op donderdag krijg ik de melding dat het vrijdag om 8 uur is opgelost.
Nu is het opgelost maar ik ben verschrikkelijk boos dat de klanten
service van Ziggo zo bar en barslecht is.
Ook heb ik al n keer gevraagd waarom ik geen SBS9 kan ontvangen.
Ik krijg gewoon GEEN abtwoord op die vraag.
Ik betaal voor uw dienst en wil dan ook t.v. kunnen kijken als ik dat wil.
Ben benieuwd ?!?!
P.Sleegers. klantnr. 13796168
Gewenste Oplossing:
Ik ben pas tevreden als hier n redelijke vergoeding tegenover staat
Ik heb niet gekregen waarvoor ik heb betaald.
En ik ben echt boos dat u gewoon NIET bereikbaar bent.
