Klacht: zending vanuit spanje

op 21 juni 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 van de pakketten van mijn zending uit Torremolinos zijn hier aangekomen.mijn fiets etc NIET. op 15 juni werd mij verzocht de bezorger
te helpen. Ik was dus WEL thuis!
gistermorgen afgesproken met een van uw medewerkers de fiets er uit te halen.
zojuist hoor ik van Maarten, klantenservice, aan wie ik vroeg hoe laat ik UPS kan verwachten, dat het pakket terug gestuurd is naar spanje.
graag uitleg,
i.m. verheyen
1Z2065EF6860050951

Gewenste Oplossing:

GRAAG UITLEG WAT ER NU PRECIES GEBEURD IS

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 juni 2017 om 12:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Onze excuses voor de vervelende ervaring. Wij hebben uw case met spoed doorgezet naar het center met referentie 1-62729303171.

Zij zullen gaan uitzoeken was er is gebeurd en zij zullen u vandaag nog contacteren met uitleg en een eventuele oplossing.

U zult zsm gecontacteerd worden.

Met vriendelijke groet,
UPS Social Media Team

Heeft op 21 juli 2017 om 09:25 geantwoord

nee geen oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door jen47