Mijn Klacht:
Ik wil een klacht indienen over PostNL. De bezorger belt niet aan en de bezorging wordt gemeld als Gemist, waardoor ik telkens naar een PostNL pakketpunt moet gaan. Dit probleem speelt al vier maanden en ondanks mijn pogingen om contact op te nemen met PostNL, krijg ik alleen een onbehulpzame chatbot aan de lijn die me niet kan doorverbinden naar een medewerker. Dit is zeer frustrerend en ik verwacht dat er meer actie ondernomen wordt dan alleen het aanspreken van de bezorger.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek een structurele oplossing voor dit probleem, zodat mijn pakketten daadwerkelijk worden bezorgd in plaats van dat ik telkens naar een pakketpunt moet.

