Klacht: Zending aangemaakt maar geen label

op 12 juni 2017 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Zojuist een zending aangemaakt via UPS.com, het was al lasting om de juiste service te vinden (AccesPoint naar AccesPoint) maar erger nog toen ik betaald had (via Paypal) zag ik een leeg scherm met de melding dat de applicatie niet beschikbaar was. Ik heb nu geen label en wel betaald. Aangezien ik geen inloggegevens heb (hoefde ik ook niet volgens de website) kan ik niets meer terug vinden.

Als ik de 4.05 euro terug krijg. Heb ondertussen een label uitgedraaid via Kiala.com. Dat ging heel snel en makkelijk en was nog goedkoper ook (3.95 euro), ik dacht dat Kiala en UPS nu 1 bedrijf was?

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 13 juni 2017 om 06:21 geantwoord

Beste,

U kunt het beste rechtstreeks mailen met [email protected] Kiala kan zelf inzien wat u heeft aangemaakt en zal ook zelf zorgen voor een credit op teveel betaalde bedragen.

Kiala en UPS zijn inderdaad ook 1 bedrijf en daarom verdwijnt in Augustus Kiala uit het straatbeeld.

Daar komt voor terug www.upstoday.com/nl/ met zo mogelijk scherpere aanbiedingen en via het eigen UPS netwerk.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Bigsteals