Mijn Klacht:
Ik heb mijn pakket nooit ontvangen en Zalando is verantwoordelijk als het pakje niet is afgeleverd, nu zeggen ze dat DHL het pakketje wel heeft bezorgd, dat is dus gelogen,
ook heb ik het nagevraagd bij de buren en de buurt app en helaas is het ook niet ergens anders afgeleverd, en zelf was ik niet thuis, dus als DHL volhoudt dat het wel is afgeleverd
met een eventuele valse handtekening dan is dat het probleem van Zalando.
Er is een onderzoek gestart waarbij zogenaamd is uitgekomen dat deze bezorgd is waar niks van klopt.
Dat het voor jullie is afgesloten, zo is het voor mij ook afgesloten en wens verders geen vervelende berichten van Zalando te ontvangen, met allerlei herrineringen en incasso.
Het lijkt me niet logisch dat ik voor een pakket moet betalen als ik die nooit ontvangen heb? Het pakket kan namelijk ook gestolen zijn door de DHL medewerker zelf. Er moet dan ook op een andere manier door zalando bewezen kunnen worden dat het pakket is afgeleverd, een track en trace is hierbij niet voldoende.
Ook staat er op de track en trace dat het 22 januari bezorgd is en hierna wordt deze op 31 januari om 10:01 ineens opnieuw gelabeld?
Als het netjes door Zalando wordt opgelost zou ik wel weer in de toekomst bij Zalando willen bestellen.
Gewenste Oplossing:
Als het factuur wordt kwijtgescholden en ze beter onderzoek doen en met bewijzen komen