Klacht: Tv in storing/geen beeld

R1977 op 17 april 2025 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Youfone,

klacht horend bij contract 302512

De laatste maanden ervaar ik regelmatig het wegvallen van het internetsignaal. Hierdoor gaat mijn beeld vaak op zwart. Op het scherm krijg ik dan de melding dat ik dan kan overschakelen naar een andere zender. Echter dat lost het probleem niet op. Ik hoop dat jullie dit probleem zo spoedig mogelijk oplossen.

Met vriendelijke groet,

Rob

Gewenste Oplossing:

Beter kwaliteit van het internet signaal zodat ik weer constand beeld op mijn tv heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Youfone

1 maand geleden - Een goedemiddag en hartelijk dank voor jouw review! Mag ik vragen wat er allemaal al gecontroleerd is? Ik zie namelijk geen contact met onze klantenservice over internetproblemen, maar dit zou normaliter wel moeten gebeuren voor een analyse van het probleem, juist zodat dit zo snel mogelijk opgelost kan worden. Hoeveel snelheid heb je bekabeld? Via Wi-Fi? Hoe is de tv-ontvanger aangesloten? Bij voorbaat dank en een fijne dag gewenst, Roy.

Youfone

Heeft op 24 april 2025 om 08:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door R1977