Klacht: Ontbinden overeenkomst

YoufoneStekelenburg op 14 maart 2025 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds de start van mijn overeenkomst met Youfone voor internet en televisie is de ontvangst van een acceptabel beeld en geluid via de tv-ontvanger niet mogelijk. Diverse pogingen om dit probleem via de technische ondersteuning op te lossen, hebben geen resultaat opgeleverd. Ook op mijn klachten aan de klantenservice ontvang ik geen enkele reactie. Dit geldt eveneens voor mijn melding dat ik mijn overeenkomst heb beƫindigd en het modem en de tv-ontvanger heb geretourneerd. Desondanks blijf ik facturen en herinneringen ontvangen. Dit probleem speelt al maanden en er is geen enkele reactie of oplossing van Youfone gekomen.

Gewenste Oplossing:

Ontbinding van de overeenkomst, terugbetaling van alle gedane betalingen en een duidelijke reactie op mijn e-mails.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Youfone

2 maanden geleden - Beste Marinus, Bedankt voor je bericht. Vervelend dat de problemen met de tv-ontvanger niet zijn opgelost. Mijn collega zal hier vandaag per email inhoudelijk op reageren. Groet, Viktor

Reactie van de melder van de klacht YoufoneStekelenburg

2 maanden geleden - Ook deze toezegging, dat je collega hier vandaag per email inhoudelijk op zou reageren blijkt niet het geval te zijn. Geen reactie gehad.

Bericht van Youfone

2 maanden geleden - Beste Marinus, Ik heb het voor je nagekeken en zie dat de reactie is verzonden naar het email adres van je mobiele abonnement. Ik zal mijn collega aansturen de email naar het juiste adres te sturen. Mijn excuses voor het ongemak. Groet, Viktor.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Youfone

Heeft op 19 maart 2025 om 15:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Marinus,

Ik heb het voor je nagekeken en zie dat de reactie is verzonden naar het email adres van je mobiele abonnement.
Ik zal mijn collega aansturen de email naar het juiste adres te sturen.

Mijn excuses voor het ongemak.

Groet,
Viktor.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

YoufoneStekelenburg

Heeft op 19 maart 2025 om 18:20 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Geen oplossing die past bij het probleem.

Alle klachten die gemeld zijn door YoufoneStekelenburg