Klacht: Nog steeds geen compensatie ontvangen

Mw8 op 24 april 2025 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een hele tijd geleden had ik problemen met mijn netwerk. Ik kon niet bellen/ gebeld worden en ik had geen internet.
Dit is na heel veel en heel lang over en weer gebel/ gemail uiteindelijk opgelost nadat ik een klacht op deze website had geplaatst (anders was ik nu waarschijnlijk nog met hen aan het bellen).
Echter wacht ik nu nog steeds op de compensatie die mij is toegezegd ivm de niet geleverde service waar ik wel gewoon maandelijks voor heb betaald. Ik heb Youfone hier meerdere malen over gemaild maar ik krijg geen reactie. Tot op heden niks meer van Youfone gehoord/ mijn geld niet ontvangen.
Ik krijg geen antwoord op mijn mails.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld heb ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Youfone

3 weken geleden - Een goedemorgen en hartelijk dank voor jouw review! Ik zie dat er al een compensatie is geweest, van 13 Augustus tot en met 30 November voor een totaal van 35,38 Dit is vervolgens op de facturen verwerkt, waardoor je in December, Januari, Februari geen betaling hebt hoeven doen, en in Maart maar 0,75 cent. Welke compensatie verwacht je nog, precies? Bij voorbaat dank en een fijne dag gewenst.

Bericht van Youfone

3 weken geleden - Een goedemorgen! Voor de zekerheid: Kan ik toevallig nog iets voor je betekenen? Ik hoor het graag! Bij voorbaat dank en een fijne dag gewenst!

Alle klachten die gemeld zijn door Mw8