Klacht: Niet oproepen kunnen beantwoorden

rosabouma op 16 januari 2025 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb sinds kort sin only van Youfone, vanaf het begin werkte het niet of nauwelijks.Nadat ik de simkaart in mijn Samsung A51 had gestopt ,lukt het niet om een wachtwoord in te stellen, iedere keer kreeg ik nieuw wachtwoord instellen.Via de ipad Apple lukte dat , maar de simkaart zit in de Samsung Smartphone,ik kan zelf bellen maar als ik gebeld wordt en ik druk de groene icoon van het telefoontje in,hoor ik niks.Gevolg is dat ik de oproep stop,zelf het nummer bel van de beller. Ik vind dit ongebruik en niet passen bij een sim only abonnement.Ik heb diverse malen gemaild maar Youfone heeft dovensmans oren, dus de oplossing is er nog steeds niet en ik kan geen belletje beantwoorden.Waardeloos

Gewenste Oplossing:

Zorgen dat mijn simkaart werkt ook bij inkomende en uitgaande gesprekken

Beoordeling 6/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Youfone

2 maanden geleden - Beste Rosa, Bedankt voor je bericht. Vervelend om te horen dat je problemen ervaart bij het gebruik van de simkaart. Mijn collega zal vandaag per email inhoudelijk reageren. Excuses voor het ongemak. Groet, Viktor.

Reactie van de melder van de klacht rosabouma

2 maanden geleden - Beste Victor, De oplossing die Vincent geeft, is niet de oplossing waarom ik vraag. Mijn vraag is: Als de telefoon overgaat , druk ik op het icoon telefoon groen, hoor ik niks, gevolg in mijn geval diverse malen de tandarts , bel ik snel terug, want ik ben “ spoed” geval en wacht op hun antwoord om langs te kunnen komen. Vervelend als ik steeds moet zeggen, telefoonkaart sim only werkt niet. Dat Vincent dan adviseert om het uit te proberen met anderen, zou kunnen als onderen onder één dak met mij wonen. Dus naar de telecom winkel, geen hulp, de medewerker zegt, wij doen geen zaken met Youfone omdat er dagelijks mensen langs komen met hetzelfde probleem, Youfone wil klanten, de lusten maar niet de lasten. Het is ontbinden contract, of een oplossing, Lukt dat niet , dan gaat de Rechtsbijstand verzekering de zaak met u oplossen, Groet, Rosa Anna Bouma

Youfone

Heeft op 04 februari 2025 om 13:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

rosabouma

Heeft op 04 februari 2025 om 14:50 geantwoord

Beoordeling 6/10 star-3 (10)

Ik kon er niks mee,geen verbinding 1 streepje en het niet kunnen beantwoorden van de telefoonverbinding,ik had uiteraard het probleem onmiddellijk, toen ook al geklaagd over de verbinding maar ze ,Youfone, reageerde niet,gevolg was dat ik het contract niet kon herroepen en toch 3 maanden heb betaald voor geen verbinding en het uitblijven van het antwoorden van de gesprekken.Eindelijk had Youfone zo tolerant moeten zijn om mij die abonnementskosten terug te betalen.
Ik had er niks aan,veel gezeur,veel denkwerk hoe los ik dit allemaal en dan uiteindelijk tot de conclusie re komen,het is onoplosbaar.

Alle klachten die gemeld zijn door rosabouma