Klacht: korting voor nieuw abbonnement wordt niet toegezegd.

01020304MgCh op 01 mei 2025 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag nieuw abonnement afgesloten voor mijn dochter. Goed geholpen door collega, er is vriendenkorting afgesloten omdat mijn man daar al abonnement heeft lopen. Gelijk gevraagd of mijn andere dochter ook over kan stappen naar jullie. Zij komt van een andere provider vandaan, dit was echter geen probleem. Kan ook via vriendenkorting omdat ik ook een abonnement via youfone hebt lopen. Mij werd gevraagd of ik dit zelf via pc kon regelen. Geen probleem dus gedaan. Maar bij het invoeren wordt aangegeven dat er maar een half jaar korting gegeven wordt ipv een jaar. Ik neem weer contact op met personeel you-fone zegt ze…helaas de aanbieding is afgelopen. Terwijl het 1uur geleden nog toegezegd is. Er kan niets voor me betekend worden. Dus eerst telefonisch abonnement adviseren en dan zelf moeten doen en dan helaas is het abonnement verlopen. Waar is de service die ik van jullie gewend bent??? We hebben 4 abonnementen bij jullie lopen en dan zo worden afgezouten vind ik geen reclame. Graag een oplossing en reactie hierop

Gewenste Oplossing:

2 jarig Abonnement afsluiten 5gb met 200min voor 3.25 euro het 1e jaar en 6.50euro het 2 e jaar.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Youfone

2 weken geleden - Beste Lia, Bedankt voor je review. Vervelend dat je niet dezelfde actie voor je dochter hebt mogen ontvangen en dat mijn collega je daarna niet voldoende heeft kunnen helpen. Mijn andere collega zal je vandaag per email inhoudelijk informeren. Mijn excuses voor het ongemak. Groet, Viktor.

Youfone

Heeft op 12 mei 2025 om 14:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Lia,

Bedankt voor je review.

Vervelend dat je niet dezelfde actie voor je dochter hebt mogen ontvangen en dat mijn collega je daarna niet voldoende heeft kunnen helpen.
Mijn andere collega zal je vandaag per email inhoudelijk informeren.

Mijn excuses voor het ongemak.
Groet,
Viktor.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door 01020304MgCh