Klacht: Belangrijke sms’jes niet kunnen ontvangen

win3 op 23 februari 2024 over Youfone in de categorie Alles-in-1, Mobiele Telefonie

Goedenmiddag,

Vorige maand klant geworden bij jullie omdat jullie zgn de beste waren. Nou dit blijkt al binnen paar weken totaal niet zo te zijn. Eerder de slechtste.

Ik heb een sim only abonnement bij jullie. Alleen ontvang ik bepaalde sms’jes niet. Zoals afspraakbevestiging en codes om in te loggen bij belangrijke (!) instanties. Net gebeld met jullie klantenservice en gaf ze aan dat ik de eerste drie facturen moet betalen voordat ik het kan ontvangen. Huh? Dit heb ik in mijn hele leven nog nooit meegemaakt. Ik betaal voor een abonnement om te kunnen bellen, sms’en en internetten maar dan moet ik drie maanden wachten totdat iets aangezet kan worden? Dit kan niet waar zijn. Ik moet inloggen bij belangrijke instanties zoals ziekenhuis etc dus ik kan geen maanden wachten (wat sowieso belachelijk is). Dus had ik aan mevrouw van de klantenservice maar aangegeven dat ik mijn abonnement moet opzeggen en moet overstappen. Gaf ze aan dat het pas mogelijk is per januari 2025.. ik heb daar totaal niets aan dus.

Het verzoek om dit per direct op te lossen zodat ik weer normaal sms’jes kan ontvangen.

Het verzoek om dit per direct op te lossen zodat ik weer normaal ALLE sms’jes kan ontvangen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

Bericht van Youfone

3 maanden geleden - Een goedemiddag en dankjewel voor jouw review! Vanuit welke nummers probeer je een SMS / telefoontje te krijgen waarvan je deze nu niet ontvangt? Dan kijk ik graag met je mee! Groet, Roy.

Reactie van de melder van de klacht win3

3 maanden geleden - Klarna, hypotheek, ziekenhuis waar je een code voor nodig hebt ter verificatie. En afspraakbevestiging van een instantie.

win3

Heeft op 04 maart 2024 om 16:34 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Goedemiddag,

Nee tot op heden nog niet opgelost. Voorbeelden heb ik onlangs al telefonisch doorgegeven. Een voorbeeld is Klarna, vandaag op 4 maart om 16:32 opgevraagd.

Indien meerdere voorbeelden nodig zijn graag privé bericht

Bericht van Youfone

3 maanden geleden - Beste Winnie, bedankt voor je bericht. Ik zie dat we de vorige voorbeelden hebben aangeleverd bij onze netwerkbeheerder. Hierbij de bevestiging dat het nieuwe voorbeeld van Klarna van 4 maart ook is doorgegeven. We komen hier zo spoedig mogelijk op terug! Groeten, Jake

Youfone

Heeft op 07 mei 2024 om 15:49 geantwoord

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door win3